Friday, May 14, 2010

Penulis muda?

Salam..semua..

Saya sebenarnya sangat tertarik dengan buku2 terbitan Alaf21. Mungkin kerana novel pertama yang saya baca adalah keluaran Alaf21. "Kau Untuk ku" judulnya..maafkan saya jika tersilap..


Keluaran novel Alaf bulan Mei ini memperkenalkan seorang penulis baru..
Liyana Zahim..Dari photonya kelihatan masih muda dan saya tidak pasti usianya..maaf sekali lagi kerana tidak sertakan photonya kerana tanpa kerelaan tuan punya, tak kan saya nak siarkan photonya..ya kan?

Ini antara novel keluaran bulan Mei
dari Alaf21..



Saya ni seorang yang setia dengan penulis lama..jarang memberi peluang kepada penulis2 baru..risau kalau2 ceritanya tidak menarik seperti sinopsis..kebanyakan novel penulisan baru yang saya baca..jalan cerita menarik, tapi cara ulasan cerita membosankan..sampaikan saya ambil masa berbulan untuk habiskan..cerita yang meleret2 dan terlalu banyak watak juga membosankan saya.. Untuk novel terbaru ini, mungkin saya boleh cuba..untuk menghabiskan cuti 4minggu nanti..

Jom membaca semuaaaa..
BACA@LRT...jom join!

No comments:

Post a Comment