Wednesday, May 12, 2010

Assalamualaikum..


Iv got the book!
AKU MAHU KAMU..

Semalam ke MPH di Alamanda,Putrajaya..sementara tunggu k.long ke reflexology, saya jalan2..Bila nampak MPH, saya meluru masuk. Fuhhh..nasib tak terlanggar sapa2..Masuk je pintu, belah kanan saya penuh dengan novel2..novel lama dan baru..ada seorang kakak tengah susun buku yang baru sampai..

"Adik cari buku ape?" Agaknya kakak tu dah nampak saya dari tadi cari buku tak apa2..hehe..saya cakap kat dia saya cari buku Aku milik mu..yelah, dah lupa tajuk bukunya..hehe.. akak tu betulkan, tapi salah jugak..last2 saya bagitau buku yang ada perempuan duduk di bangku. lepas tu kakak tu tunjukkan cmua buku yang ada bangku..saya bagitau lagi, pempuan tu duduk dibangku..tersengeh2 kambing dah saya nie..

Tapi at last dapattttttttttttttttttttttttttttttttttt..hehe..tapi mata melilau plak..lama jugak saya jalan2 kat situ..mencari buku penulis A.Ubaidillah.."KALA CINTA DAN WAYHU BERSATU" macam dah disarankan oleh Ubaid. Dah banyak kedai saya cari..tp belum ada jodoh..insyaallah..jumpa jga nanti

Sekarang ni, banyak novel islamiah dipasaran..jom kita baca..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment