Sunday, May 9, 2010

salam kehidupan..

Jauh perjalanan dari UNISEL ke Bandar Sri Putra.. Dari bas, membawa ke KTM..orang boleh tahan ramainnya..jam 4.30 bertolak, jam 8 lebih baru sampai. Itu termasuklah tunggu bas nak gerak dan tunggu KTM lambat..Bertemankan MajalahPC..x adalah boring sangat..Edisi Window7..belum cuba,tapi bila cuba di laptop k.long..macam best..

Penat berkemas nak pindah ke hostel..lambatlah bertolak. Cuti semester lagi..tak sabar nak balik kampung. Tapi mok dah tak ada. Nampaknya rumah akan jadi 'sarang' saya lah..nak buat macam-mana..kawan2 semua dah sama-sama membesar dan bawa haluan masing-masing..

Ops..dah lama saya tak berkongsi novel kan? Kesibukan..sebab tu lah tak dapat nak berkongsi novel2 terbaru..skarang saya dah ada broadband. Mungkin cuti nanti saya cuba untuk dapatkan novel2 terbaru dan 'update' di sini..Cuba untuk dekatkan diri dengan technology. Tapi tak tahu lah ada line ke tak kat Kelantan. Mungkin nanti boleh cuba ya..

Mungkin novel tak ada, tapi saya kongsikan lagu dari kumpulan API- Pelita. Pertama kali saya mendengar lagu ini, seperti kena dengan diri saya. Kadang-kadang saya ni terlebih 'emo'. Tapi mungkin 'emo' menjadikan kita 'sense of human'.

----->> Sementara itu, enjoy dan hargailah hidup kita..Khalifah kerdil di bumi Allah<<------

No comments:

Post a Comment