Tuesday, January 4, 2011

Bismillahirohmanirrahim..

salam..

Terminum nescafe susu abah punya td.So, time2 gini boleh update blog yer?ish..ish..Tadi abah complain air die x sedap. Suh saya try..mula2 wt tak tahu lagi..then malam tadi minum sikit jer..seteguk jerrr..sampailah sekarang tak leh tido. Punyalah kaw2 nescafe susu tu..parah nie..esok kerja..

Frust ada juga nie, ingt nak upload kek coklate moise new year.Tapi 'bluetooth device' plak tah mana menghilang..macam2 barang lupa mana letak. Rasanya dah simpan tempat yang paling elok. Tapi tak jmpa juga..huhu..




Bulan ni saya cuba product muka yang paling mahal pernah saya beli. CHAHAYA WHITENING. Harap2 berseri2 lah lepas nie..hehe( dengan bersungguh2 ikut tatacara pemakaian..x pernah berlaku..ngee) Mula pakai ari khamis mlm,30disember 2010. Hari ni 04 Jan 2011 masih pakai..dah 2 hari muka ni menggelupas. Tapi halus2...jer..trasa pedih juga masa cuci muka. Tapi tahan jer..sbb muka nie dah truk sangat dan nak kulit cantik punya pasal..KU GAGAHI JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..hukhuk

Semalam, 03Jan 2010, beli jamu NAMI. Baru makan sebijik. Tengok plak esok, apa jadi..risau plak bila ada sahabat2 sampai tak berselera makan. Ish..tak nak lah mcm tu..Saya nak diet, kurus, langsing tapi sihat...

Pendek kata, tahun 2011 adalah untuk saya pasang badan n rupa untuk bina kerjaya..huhu..

Chayok2!!!

Wassalam

No comments:

Post a Comment