Saturday, June 25, 2011

ID-INFINITY

Salam Ukhwah..


Kali ini saya buat hal lagi.Join ID..Bisness FB lah kononnya..
ID ni lebih kepada perkenalkan system ID..
Saya buat registration RM100 dan saya didaftarkan bawah upline saya..
Kemudian nama saya masuk ke dalam system dan seterusnya saya dapat saya punya link..ataupun page sendiri..dalam page tu saya buat pendaftaran kepada ahli2 baru..
Bisness ini menggunakan system piramid..


Biz ini ada orang panggil sebagai keuntungan atas angin..saya pun belum cari dalam kamus apa maksud tersebut. Tapi apa yang saya pasti, dari pembacaan system ini HALAL. Mendapat keuntungan dari hasil perkenalkan system adalah HALAL.

Itulah sebabnya saya join..
Keuntungan dari sini saya nak buat shopping jer..sebab saya suka shopping..hehe(tak nak lah buat makan,gaji kan dah ada)

Dalam dua hari ni, saya dapat rm300(i'm not kidding)..
Dah boleh lepas tu sewa umah untuk bulan depan..hehe..
OK lah..nk update blog jer sebenarnya..

Jika ader saper2 nak join,

ANDA MESTILAH SEORANG YANG RAJIN, MACAM SAYER (hahaha)
TAK MUDAH PUTUS ASA, MACAM SAYA(ngeee)
SEORANG YANG SABAR..(Amat penting)

Add SAYA di Facebook dan nanti inbox yer..
Jika anda downline saya, kita akan usaha bersama-sama..
SAYA AKAN GUIDE KAMOO(^_^)V


Wassalam v(^_^)v


No comments:

Post a Comment