Thursday, June 3, 2010

Salam..

Haii..

Saya beli novel lagi..tp novel yang dah lama dikeluarkan..saya je terlambat sangat2..dulu tak sempat, ni dah beli pun lum ada mood nak baca..sekarang ni mood saya berubah2..baru habiskan baca komik jepun..saja nak bertukar selera..dah settle semua..verita yang saya taip pun belum siap..kononnya nak siapkan dalam tahun ni. tapi tak tahu lah..saya ni seperti menikmati hidup yang ada..enjoyyyyy aja kerja..hehe..maklumlahhh..sahabat2( Arita n La) ada di kampung..rasa macam rugi pula kalu tak luangkan masa bersama..

Damya Hanna- Rela ku menanti..saya suka penulis ni..mungkin ini baru kali ke-2 saya nak baca karyanya, tapi karya pertama ( Bicara Hati) saya suka dengan jalan cerita..dan paling penting, cara ulasannya. Tak bosan baca..sedar2..eh, dah habis..

Bila sudah baca nanti saya akan ceritakan di sini yaaa..Ada 1 novel yang masih belum saya jumpa. On9 ada, tapi sedikit masalah bila nak 'order'..

Ok..see yaaa
Wassalammm..

No comments:

Post a Comment