Wednesday, June 30, 2010

Semester baru..

Salam ukhwah..

Saya dah kembali ke kampus untuk terakhir kalinya..insyaallah, semester depan saya akan mula 'praktikal'..mendaftar pada hari Ahad untuk 'hostel'. 'Online registration done'. Masuk sahaja hostel..dalam rumah tu seorang pun saya tak kenal..semuanya orang baru. Sebaik sahaja masuk bilik, 'roomate' pun belum ada. Mulalah melilau rasanya. 'Kesik' duk sorang2..hehe

Hari selasa dapat 'roomate' baru..cantik orangnya (Syu)..harap2nya dapat hidup bersama dengan baik disepanjang semester ini..(^_^)

Emm..saya ada dua subjek sahaja untuk semester ini..4kredit hour untuk satu subjek..2jam sehari dari selasa- jumaat.. 24jam - 2jam = baki: 22 jam..nak buat apa ya? Berniaga? Mama pesan, tak yah.. nanti saya cuba fikirkan apa yang boleh saya buat ya..ermmmm..(^_*)

Jalan kaki ke kampus dari hostel ( nak kurus lah kononnya)..kurangkan makan (hari2 bantai char kue tiaw..baru 2 hari..boleh kurus ke)..seronok juga jalan kaki..lagi pun ramai yang buat benda yang sama..(^_^)

Mulai minggu depan, nak 'jog' keliling hostel (kenapa minggu depan yer?).. Atin kata tunggu adik dia bawa kasut dari kampung..boleh laaaaaa

Baru dua hari hidap macam ni, saya dah mula rasa bosan. Nak keluar untuk dapat kan buku2, terlalu jauh. Jadi saya cuma boleh tunggu hujung minggu depan untuk keluar dari sini..emmm..

need to go..

wassalam..

No comments:

Post a Comment