Tuesday, November 2, 2010

Settle dah ILTC PORTAL punya hal-->> www.iltcmalaysia.org

28hbOct 2010-->>Selesailah masalah portal ILTC MALAYSIA (www.iltcmalaysia.org)..ada msalah teknikal hingga tak dpt di 'access' oleh admin..lawak pula bila tahu masalah yang berlaku..sebenarnya 'simple' amat sedangkan saya dan Suliati berfikir macam nak meletup otak nie..(tapi Alhamdulillah, masih selamat..huhu)..Terima kasih kepada pihak Asia Hoster kerana bantuan yang diberikan..

Asalnya nak saja kami serahkan pada orang lain, tapi atas kehendak 'ILTC President', kami cuba selesaikan masalah tersebut..Saya cuma maklumkan pada Mr. Siva melalui 'called' dan selesai..Suara beliau 'happy' betul bila semua ni dapat diselesaikan..Nanti nak melawat apa yang terbaru program ILTC..hopefully dah banyak membantu..Berita 'happy' ni pun dah dimaklumkan pada Miss Haslinda..sms balasan amat mengembirakan dan penyambung semangat pula rasa untuk sambung belajar..huhu..

Sijil2 projek pun dah selamat di sain oleh Mr. Francis Siva, President ILTC MALAYSIA..Lega rasanya bila dapat selesaikan kedua-dua amanah tersebut.. Sijil2 HASNE HOLDING dah selamat diserahkan kepada ahli2..cuma tinggal ahli2 Software Engineering belum sempat untuk di pos..maaf yer, tak sempat..tapi akan cuba di pos segera ( ini amanah yang belum selesai..akan diselesaikan secepat mungkin..)

Selesai semester 9, merupakan semester terakhir di Universiti Industri Selangor(UNISEL).. Kejapp sahaja masa berlalu, tahun ke-4 dah rupanya..Ok, bersedia untuk balik ke kampung halaman dan "I'M ON MY WAY USM"..Bekerja untuk pengalaman seketika ataupun lebih tepat lagi, Latihan Industri..

Harapnya segala akan berjalan seperti yang dirancang..USAHA,DOA,TAWAKKAL..

Wassalam (^_^)v

No comments:

Post a Comment