Saturday, July 24, 2010

Lagenda budak setan

salam..
Khamis lepas, masa jalan2 di midvalley..saya ter-masuk dalam kedai MPH (hhehe..padah memang pntang nmpk, mesti saya masuk. Cuma beza bli @tak ajer)

Cari buku punya lah lama..dari 1 rak, ke rak yg lain. Dari 1 'session' ke session yg lain. Akhirnya saya sampai kt rak novel melayu. Saya ni memang pencinta novel melayu. Cuma cita2 nak buku kan novel dan cerpen jer masih belum kesampaian..(huk huk)

Banyak novel yang berkenan dihati. Tapi saya ni suka lihat cover dulu..(ni lah sahabat saya selalu pesan, "dun u ever judge a book by its cover") Tapi dah jadi tabi'at agaknya..(suka cover yg simple)


Cover depan NOvel--Cover novel

Terpandang wajah Lisa Suriani terus terpikat. Saya dah biasa dengar tajuk cerita ni. Tapi tak pernah terfikir nak baca. Tapi disebabkan kelab yang saya sertai akan jemput insan ini, saya cuba2 untuk mengenali penulisan beliau.

Saya pernah baca penulisannya lama dahulu,1muka jer kalu tak silap. Tapi x menarik hati saya. Mungkin saya tak suka penulisan llaki. Bila dah beli dan baca, baru muka surat ke-2 saya dah jatuh hati dengan penulisan ini. Berbeza dari yg pernah saya baca ( iyer ker? Atau saya yg dah tersilap mentafsir?)
Tak sabar nk cari msa yg sesuai untuk sambung baca. Biasanya saya akan baca bila masa betul2 lapang..

nanti dah habis, 'update' lagi..hehe..(malunya sayaaaa)

(^_^)
Wassalammm..

No comments:

Post a Comment