Monday, December 27, 2010

Semangat HARIMAU MALAYA!!

Salam..

Huhu..cuti 3ari jer..tapi sebab terlebih 1 hari dari biasa, mood menurun..Meningkat kembali dengan kemenangan HARIMAU MALAYA! yeah!
Dah 2 minggu report kosong jer..tak tahu nak tulis apa..task yang lepas dah serahkan pada Mr.Masran..dh settle yang tu..so ber-fb..


Hadhirah Arisya..anak sedara dengan semangat Harimau!!yeah!! Yang ke stadium Hashif , Arif..dan Abang D..semangat betul semua..Saya dengan mama jadi penyokong depan tv yang macam mengalahkan penyokong di stadium..Abah pula tunggu gol jer..saya-lah jadi pengulas bola untuk abah.huhu

Semalam mmg berpuas hati dengan permainan HARIMAU MALAYA. Safiee Oh safee..uiks..mentang2lah Safee yang sumbat paling banyak gol yer? Tak der lah..tp kaki tajam tu yg buatkan tembus pertahanan Markus.Ehem2..cerita pasal Safee jer lah yer..huhu..penjaga gol kita, Fahmi?? memang pakar kejar mengejar bola..peluk2 bola lagi..mmg best dan pertahanan yang baik sehingga sekali pun tak dapat ditembusi Garuda.

Lepas ni HARIMAU MALAYA perlu menyerang GARUDA di tempat pihak lawan. Apa agaknya keputusan yang bakal kita terima? Melihatkan permainan semalam, peluang kita cerah kalau kekal dengan permainan begitu. Tapi rata2 risau dengan 'bomoh' dan 'sihir'.Kata penyokong, semalam pun di saat2 akhir dah nampak pemain kita semakin lemah..harapnya persiapan perlawanan di Indonesia nanti akan lebih dan bukan hanya pada stamina dan skil sahaja.
Persiapan melawan segala niat jahat perlu lebih mungkin..

Cukuplah buat masa ini yer..GO MALAYSIA GO! TERBAEKKKKK!!
HARIMAU MALAYA MULA MENGAUMMMMM!!

Wassalam..

No comments:

Post a Comment